18 novembre 2006

Vous aussi.... U2 - Where the streets have no name


Where The Streets Have No Name

I want to run
Je veux courir
I want to hide
Je veux me cacher
I want to tear down the walls
Je veux démolir les murs
That hold me inside
Qui m'emprisonnent
I want to reach out
Je veux atteindre
And touch the flame
Et toucher la flamme
Where the streets have no name
Où les rues n'ont pas de nom

I want to feel sunlight on my face
Je veux sentir les rayons de soleil sur mon visage
I see the dust cloud disappear
Je vois disparaître le nuage de poussière
Without a trace
Sans laisser de trace
I want to take shelter from the poison rain
Je veux me mettre à l'abri de la pluie acide
Where the streets have no name
Où les rues n'ont pas de nom

Where the streets have no name
Où les rues n'ont pas de nom
Where the streets have no name
Où les rues n'ont pas de nom
We're still building
Nous construisons toujours
Then burning down love
Puis brûlons notre amour
Burning down love
Brûlons notre amour
And when I go there
Et quand je vais là-bas
I go there with you
J'y vais avec toi
It's all I can do
C'est tout ce que je peux faire

The city's a flood
La ville est inondée
And our love turns to rust
Et notre amour devient de la rouille
We're beaten and blown by the wind
Nous sommes battus et soufflés par le vent
Trampled in dust
Piétinnés dans la saleté
I'll show you a place
Je te montrerai un endroit
High on a desert plain
En-haut sur une plaine désertique
Where the streets have no name
Où les rues n'ont pas de nom

Where the streets have no name
Where the streets have no name
We're still building
Then burning down love
Burning down love
And when I go there
I go there with you
It's all I can do
Our love turns to rust
We're beaten and blown by the wind
Blown by the wind
Oh, and I see love
See our love turn to rust
We're beaten and blown by the wind
Blown by the wind
Oh, when I go there
I go there with you
It's all I can do

1 Comments:

Anonymous Anonyme said...

U2, le meilleur groupe au monde. J'ADORE!

We need love and peace.

mardi, novembre 21, 2006 11:57:00 AM  

Enregistrer un commentaire

<< Home

Référencé par Blogtrafic